Thursday, August 12, 2010

Bubur nasi vs bubur lambuk

Time ni lah terasa mcm nak makan bubur nasi, tapi klu dah bln pose ni...yang paling famous bubur lambok lah dok. Beratur panjang kooo dkt kg baru nu ha...semua beratur nak bubur free. Free kalu, panjanglah beratur...cube try test beli, tak laku agaknye.

aku plak tak lah minat nau dgn bubur lambuk nih, pelik tengok mcm2 ada dalam bubur tuh. Klu orang tak bagi, aku tak mengatelah muahahaha. Aku lebih suka makan bubur nasi biasa yang letak ayam tuh, ala2 bubur McD gitu...bahasa pak aku plak 'makanan orang sakit'. Pada dia, orang sakit jer makan bubur, tapi dia kene ingat anaknya ni pun suka makan bubur, tak payah tunggu sakit baru nak makan.

Lepas makan bubur, dapat plak minum air timun taruk asam boiiii.....pehhhh nikmat tak terkata.

Rasa cam nak makan bubur ayam plak berbuka nanti...kak jay tolong buatttt

2 comments:

Eri-chan said...

aku suka bubur lambuk..balik kg nuzul quran nanti aku nak soh ma masak..hahahah aku leh repeat mkn berkali2

Ann Ishak said...

huhuhu tak suke tauuu