Saturday, August 14, 2010

Mengidam ayam golek, dapat Nando's

Sian si shrek, mengidam nak makan ayam golek yang dkt pantai dalam tu. Dah 2 malam mengulang dkt sane tapi memang takde rezeki, asyik abis jer. Hari pertama pegi, dahlah pegi pun dah lewat, tersekat dekat jam...berjam2 sangkut, sampai sana ayam pun dah lama abis huhuhuhu.

Hari ke 2 plak, kali ni aku dengan shrek pegi awal koooo, dari tempat keje terus pegi ke pantai dalam. Kali ni sampai awal tapi siannnn, ayam plak dah abis. Sebelum sampai tadi, aku nampak tempat pembakarnya berasap2, rupa2nya berasap sebab letak air nak padamkan api aiiiyoooo...kepunanlah shrek ni nnt.

Nak jugak makan ayam, walaupun tak dapat ayam golek...dapat ayam lain pun jadilah muahahaha. Jalan2 cari makan koooo memalam hari, pusing2 KL cari ayam. Akhirnya nampak Nando's bukak lagi walaupun dah kol 11pm. Terus parking dkt sebelah Sinar Kota, pegi makan ayam dkt Nando's area PS nun.




Ambik ko...licin beliurrrr tinggal tulang jer. Sah ko ni kemaruk nak makan ayam.

2 comments:

Eri-chan said...

haha sian kempunan kalah mak buyung nok

Ann Ishak said...

pembawakan in advance muahahaha