Sunday, August 29, 2010

Pondan bertemu pondan...apa lagi

Mamat sengal ni baru potong rambut...tambah kebulatan terserlah

Macam biasalah, dah sebulan masa berlalu...ingat kan pertemuan ni dah jadi macam pertemuan bulanan kot. Tertanya2 pertemuan dengan sapa, mestilah ni si Ady Punk in the house. Mamat ni klu ada benda2 yang bergolak dalam kepala hotak dia, mulalah datang dekat bangunan Dayabumi ni mencari haku. Dah tu plak, dia ni suka datang main terjah ker, klu dia nampak shrek dengan tepi jalan tunggu aku turun, dia pun berhentilah lepaking skali. Lepas aku turun terus procide to mamak dkt tepi KTM.

Citer lebih kepada hal2 pekerjaan memasinglah, masalah dengan kerja, masalah dengan rakan sekerja...masalah dengan bos tempat kerja muahahaha. Mak paham perasaan ko nok...ater mak penah lalui dl dari ko. Macam2 kerenah kan, nak di lawan pun susah...nnt makan diri huhuhu. Nak buat tak tau plak, ati ni menanah jer tengok. Akhirnya aku pejam mate, buat nampak tak nampak jer...walaupun kadang2 tu tersadung jatuh gedebuk jugak. Lumrah ek bila kita makan gaji ni kan, terpaksa menurut perintah...ater dah di bayar untuk menurut perintah kan.

Muka very the berkilat, baru lepas pegi gym...tak sempat nak bersiram, shrek dah sampai plak. Kalau aku pegi mandi dl, confirm lamalah dia kene tunggu...lepas tu muncung sedepa panjangnya. Dalam bulan puasa ni, dah jarang2 pegi gym...tak larat nok nak ngangkat beberat tuh....mau tak terangkat pun besi2 tu semua.


Muka taklah tension sangat tengok, tapi bile dengar citer, haku lagi tension d buatnya. Takpe babe, kite citer pasal saga kite kay...yang kita punya tuh.


Limau suam dengan horlick ais...kaw2 punye manis, sampai terpaksa tambah air lagi

Naperlah setiap kali aku balik dari gym...mesti perut ni keriutttt manjang. Lapa nau rasanya, makan maggie sedap nih untuk berbuka puasa....sesuaiii juadah untuk berbuka puasa

1 comment:

Eri-chan said...

lama tak lepak dgn geng2 ni..hehe