Tuesday, September 28, 2010

Ingatkan serbuk rupanya biji

Dah lama rasanya aku menjadi peminat tegar nescafe, tak dapat sehari boleh pening kepala babe. dari serbuk kopi jer sampailah beli 3 in 1 setiap flavor tu aku beli tak penah miss ko. tapi tah macam mana tergerak plak dalam ati, kali ni aku nak cuba minum kopi brand lain lah...tengok belek cari jumpa lah kopi ni BONCAFE. nampak mcm menarik jer tengok, bolehlah cuba yer.

Nak jadikan cerita kan...punyalah excited sangat nak cuba mencuba kopi baru nih, rerupanya aku salah beli dek non. terbeli pulak yang bijik2 ni ha...ingatkan serbuk tadi. dah satu keja plak nak pi cari mesen kopi. takkan aku nak simpan peram bijik2 kopi nih. dekat mana ek aku nak cari tempat yang boleh mesen biji2 kopi nih...ada gak yang propose pegi pasar malam, tapi pasar malam dekat mane dek non...?!



Aku ni ade masalah sikit bila nak minum kopi ni...kopi mcm cap kapal api ker cap kapal terbang bagai tu semua aku kureng sikit. memang penah cuba minum kopi2 jenis macam tu tapi still tak boleh blahhhh babe. tekak ni nak jugaklah kopi2 yang jenis macam nescafe tu, sedappp

2 comments:

Anis Azalea said...

yo..aku ada coffee maker la tapi x penah gune..hahah ade atas almari..kekekee

Ann Ishak said...

ape lagi...mari rasmikan