Monday, September 27, 2010

Semua dah mula kerja

Sekarang ni tentu dah ramai yang balik bekerja kan selepas cuti raya sakan. 2 minggu ko cuti raya, syokkk!!! tapi ada gak yang tak syok nya...jalan dah mula jam balik. elok2 dari umah ker tempat kerja 20 mins skang dah jadi 45 mins...stress dah. aku plak bila dah sampai tempat parking, gagau2 cari mana plak peginya card parking aku, tetiba teringat...alalala my gf pinjam mingu lepas, lupa nak ambik balik. terus kena ambik ticket parking huhuhu.

card parking aku yang gf pinjam

card parking gf yang aku pinjam

ticket parking yang kene ambik...tak pasal2 aku bayo 8 hengget ari ni untuk parking. nasib baik tak parking dkt dayabumi, lagi membunuh parking fee nya


Ramailah jugak yang sibuk bukak hamper raya ni, dah semua ade kan...bleh bagi sama raya. ai as a head of the GM Office dapat jugak tempias hampersss nih. thanks a lot babe

No comments: