Tuesday, September 21, 2010

Welcome to Alam Budiman

Hebatkan, siap buat sendiri pelan ni tau. Tentulahkan klu umah sendiri, kenalah kita yang tentukan susun atur seisi rumah. Pelan ni merangkumi tingkat bawah & atas. Dekat mana nak letak lampu, nak susun kerusi meja, dinding nak cat color apa...semua tu kena susun dengan betul. Barulah rumah nampak tersusun dan cantik ikut selera penghuninya. Rumah ni tak perlu banyak sangat reno nya coz dah menepati citarasa pun cuma perlu makeup lebeh sikit untuk lagi menampakkan harmoni rumah.


Waiting for the new fasa to open

3 comments:

Eri-chan said...

nok nak beli rumah kat sini ker..nok kat n9 ker....

Mimy Hamid said...

bukan shah alam ke ni?? hehe aku tetap penghuni tetap taman putra perdana puchong...ehehe..

Ann Ishak said...

yup dkt shah alam...
takde keyakinanlah shrek nak berulang sban-kl nih