Sunday, October 10, 2010

61kg pertama kali seumur hidup

Mulai dari hari ni, aku akan jaga gaya pemakanan ku huhuhu...tapi selama ni bukannya aku makan dengan quantity yang banyak pun. makan sikit je dah kenyang tapi kenapada berat badan ku boleh sampai 61kg sekarang ni. haaa memang benar ko, aku baru lepas timbang berat badan dan berat aku naik mendadak. kali terakhir aku timbang setahun yang lepas which is 55kg jer...hualaweee naik 6kg dalam masa setahun ni.

Haruslah aku men-dietkan diri kaw kawww...ada jugak nanti tak muat baju nehi nehiiii

Bermula dari hari ni jugak aku dah mula pegi gym semula...rasanya sebab aku dah stop pegi gym kottt, tu yang pam pommmm gebob badan. makan pun nanti akan dicatu secara paksaan okay, tekak sila jangan nak mengidam makan macam2 ek.


ni jer menu yang boleh makan di SR

Ni selingan saja ya...nampakkan pempuan yang pakai baju merah kain putih tu. super duper sexy ko...punyalah jarang kain yang dia pakai. dah lah kain tu warna putih tapi kain linernya sampai paras paha jer ko...orang dalam CM tu semuanya dok tengok dia jer. agak2lah dek kalau nak bergaya tuh...jangan sampai orang tengok awak macam tak pakai baju plak. pakai tudung di kepala tapi terbuka di bawah. ish3x

No comments: