Wednesday, October 20, 2010

Alalala cian

"apa yang you makan malam tadi?"

"ai tak makan apa2 yang pelik pun, biasalah makan nasi jer"

"yelah takkan you makan nasi semata kan...lauk apa yang you makan?"

"tahlah ai makan lauk ikan masak sabal jer..."

"abis tu yang you sakit perut plak ni, ape kes?"

"tahlah manelah ai tau"

"tu jelah yang you tau nak jawab kannnn"





Susah sangat kalau nak bersoal jawab dengan mamat ni pasal pemakanan dia. yang dia tau, bila sedap makanan tu, dia akan makan sampai ketitisan terakhir sekali. penatlah aku jenggilkan mata, buat tak nampak je. bila dah sakit bagai, aku jugak yang dicarinya.

No comments: