Sunday, October 24, 2010

Mari pakai biru

sambungan dari Panggilan Pekan...

bilik ni jadi tumpuan coz ramai anak darasss di dalamnya. shrek tak nak masuk, takut kena jerit nnt hahaha

Pada mulanya akad nikah akan start at 10am tapi keluarga pihak perempuan bagi info that diorang mintak delay another 1/2 hour coz pengantin perempuan tak siap lagi...so majlis akad nikah akan bermula at 10.30am. waktu yang sama jugak keluarga belah lelaki sibuk2 bersiap se-glamour yang boleh wink wink. dan color of term is BLUE. aku ni dalam sibuk2 nak glam ada jugak yang menadah muka nak mintak tolong make up kan...dahlah pengantin lelaki aku tolong siapkan jugak.

yang pasti maksu korang yang lebeh glam

Siap sudah, mari gedik2 before pegi surau. majlis akad nikah ni akan dilakukan dekat surau yang tak jauh dari homestay ni. ohhhh lupa nak habak, semua family member pengantin lelaki stay dekat 2 homestay dah dah disediakan. satu rumah untuk ahli keluarga abang ipar and satu lagi rumah untuk aku adik beradik pulak dengan pak hj sekali...kira site my sis pulak. yang pasti kakak dengan abg ipar aku tu stay dengan kitorang jugak malam tadi.


pengantin ni akan jadi pelakon utama untuk hari ni...so banyak gambo dia jer

murni dengan kawan2nya. dengan diorang nilah aku konvoi sesama...paksu korangkan risau korang drive sendiri

mak pak pengantin merangkap kakak dan abang ipar ku muahhhh

alalalala cucu atuk...nak kawin dah

2 comments:

Anie Zabri said...

ceh mok su sorang nie berposing sesaje.......

Ann Ishak said...

hahaha maksu yang overrrr