Friday, October 1, 2010

Ruangan benggang

ya Allah ya Tuhan ku, kenapalah aku benggang sangat dengan manusia nih.

Dah sampai depan dataran, dapat pulak panggilan pagi bertanyakan pasal kunci spare bilik dia sendiri, claim's lupa nak bawak pass card dengan kunci bilik sekali. terus sentaplah jiwa raga ku coz kunci spare tu sekarang dah hilang. aku tak tau macam mana boleh hilang tapi dalam masa yang sama, tak yakin benda alah tu boleh hilang. simpan dekat satu tempat jer, masa aku replace tempat orang.
Aku ada mintak kebenaran nak ambik balik kunci spare tu dekat tempat rahsia tu lah, but notice that tempat rahsia tu dah berkemas. ala2 manja gitu haku ni bertanya, "ada jumpa tak kunci dalam bekas tu...?!!" tapi yang menyentapkan gelora perasaan ni, boleh manusia ni kata tak jumpa kunci tu...adoiii
Come on lah, kunci tu segugus babe, takkan tu pun tak jumpa @ tak boleh nak simpan kan, ker memang tetttt... sekarang ni semua kunci spare tu dah hilang sudah, and yang lebih menyakitkan hati....tetttt.
Pada manusia tu, sila pulangkan kunci tu semula. ko simpan nak buat apa, orang tak nak ambik kunci tu pun. andai kata ko nak simpan semua kunci tu, aku no hal lah babe...tapi cakaplah. jangan plak simpan senyap2 kay...
ya Allah ya Tuhan ku, sekiranya hamba mu ini terinaya, tunjukkanlah kebenarannya...AMIN

No comments: