Sunday, November 14, 2010

Lelaki ini

Tak sangka selepas 5 tahun berkawan, kenal mengenal hati budi masing2...akhirnya kami berdua melalui fasa yang seterusnya iaitu alam pertunangan pulak. kami melalui fasa ni dengan penuh cabaran yang bukan2 sikit...terlalu banyak cabarannya dengan hati aku boleh berubah last2 minit, bergaduh besarnya, macam2 lah. kalau nak ikutkan plan asal, kitorang sepatutnya bertunang bulan 7 tahun lepas, tapi disebabkan ade unsur2 luar yang masuk dalam hati aku ni...perhatian yer 'hati aku' yang mampu mengganggu gugat tuh percintaan selama 5 tahun. mujur lelaki ini kuat mampu mengharungi semua ni, tidak kalu sekarang aku masih sendiri lagi gamaknya.

Lelaki ini memang terlalu setia, sukar nak di curigakan. dalam perhubungan ni, diakui aku yang paling susah nak setia. walaupun bercinta dengan lelaki ini, aku still mampu berkawan dengan orang lain jugak. diakui, memang lelaki ini tahu, tapi dia cuba lagi berusaha untuk lebih dekat dengan aku, terlalu berusaha. waktu tu memang aku keliru dengan kata hati sendiri, adalah aku cintakan lelaki ini @ aku sukakan yang lain.


Terima kasih kerana masih mencintai ku walaupun aku dah buat banyak kerenah + hal2 yang menyakitkan kepala, hati, jiwa raga segala. aku tau ko terlalu banyak bersabar dan sampai satu tahap kesabaran ko betul teruja dengan degil keras kepala aku ni. tapi yelah aku ni beruntung kerana dapat ko yang mempunyai tahap kesabaran yang maha tinggi untuk melayan bakal bini yang mereng + sengal nih.

thanks for loving me....i will always love you forever and ever

2 comments:

Mimy Hamid said...

wahhhhhhhh sungguh bahagia kamuu...amin...paham sgt kerenah korang berdua...

Ann Ishak said...

berusahaan lebih keras untuk bahagia...lalalala