Wednesday, November 3, 2010

Mulut bising

Perhatian, ini bukan pertandingan sepek yer, sesaja dua ni nak melaram sikit sambil memandu.....nak berangan ala2 boss duduk belakang, shrek tak bagiiiiiii, banyak cantik muka ko nak duduk belakang yer. takpelah meh aku menyempit dekat kooooooo jangan pulak ko bising yer. aku ni alah sikit dengan mulut bising ko tu, tau2 lepas tu mulut aku pulak yang paling bising.

Si shrek ni memang selalu ngata aku ni macam bontot ayam...asyik membebel, takpe2 nanti aku senyap baru padan muka ko. tapi bila aku senyap, dia ni saja cari hallllllllll nak bagi aku ni membebel, so ko tadah jer telinga tu. alasan yang paling best dari shrek, lagi sanggup dengar aku ni membebel dari aku ni senyap sesaja, ngeriiii katanya. hahahahahahahaha tau takut, belajar dari pengalaman nampaknya opssss.



No comments: