Saturday, November 27, 2010

Take care my friend

Lama dah tau pasal kisah kawan aku ni patah kaki. accident moto dengan husbandnya dekat Rantau. husband takda apa2 cuma luka2 kecik jer tapi my school mate merangkap my BFF ni patah pergelangan kakinya dengan kepala bengkak coz terhentak. dah scan, alhamdulillah takda pendarahan dalaman cuma bengkak sebab hentakkan jer. takmolah sejarah berulang semula, arwah kawan weolsss jugak meninggal coz pendarahan dalam otak.

Kaki still kena bandage lagi. jalan kena pakai tongkat, sian pulak aku tengok. nasib baik dekat rumah ada kerusi roda tu. tulah yang dia duduk setiap hari, senang sikit nak bergerak katanya. sorrylah my dear, aku bukan tak nak tengok ko tapi aku tak kesempatan nak singgah umah ko.

My friend ni accident sebelum aku pegi 'reward ourself' ari tu, kira dah lama jugaklah. tu yang sampai aku ni dapat message sound2 sentap;

"Ko tak nak tengok ker kawan ko yang patah kaki ni.....?!"

Adoiiiiiiiiii sadis aku baca tau, baekkkkkkkk aku balik seremban sekarang jugak.

No comments: