Sunday, November 21, 2010

Teluk Chempedak jalan2

Penat sudah seharian menhadiri majlis kawin anak buah dkt Pekan tu, sebelah petang sebelum balik KL sempatlah side seeing dekat Teluk Chempedak pulak. sebenarnya menemankan anak buah aku dengan geng2 dia da, paksunya tetap nak balik seiring sejalan dengan bebudak tu. risau katanya biarkan budak2 tu balik KL sendiri. aku ikutkan aja kerenah diorang.

senyum2 malu pulak monyet ni, takdanya aku nak ngusik ko

Banyak jugak kenangan aku dekat ni, yelah manalah boleh aku lupa winter sonata aku dekat sini. tapi tu semua dah tinggal kenangan, cuma tempat ni pasti mengimbas kenangan2 tu semua...adoi teringattlah pulak. mulanya takmo datang sini, tapi dah budak2 tu semua nak melepak dekat sini, ai follow jer.

senyum bermakna tuh

Anak buah aku ni dulu belajar dekat kuantan almost 3 years dekat sini sebelum continues dekat uitm shah alam. ramailah yang dia nak jumpa kawan2 dekat kuantan ni, tu yang sampai petang baru kitorang datang teluk chempedak ni. dah kata melayan kerenah anak buah, so tadahkan je lah.

anak buah kesayangan paksunya

2 orang lagi tu kawan2 anak buah aku tu. diorang ni semuanya penah belajar sama dekat kuantan ni. motip utama untuk berjumpa kawan2 lama katanya. seronok layan paksu korang yang mereng pening tu kan, maksu korang ni pulak tukang follow jewwwwww.


No comments: