Monday, November 22, 2010

Tikus ku dah mati

Mouse ni memang dah lama jangka hayatnya dari pakai pc besar bagak sampailah la ni pakai notebook slim melim. dah lama aku hinddddd2 si shrek untuk beli baru tapi dia buat tak tau jer. alasan mouse tu elok lagi tak payah beli baru lagi. baekkkklah saya menurut perintah.

Sampailah satu hari tu dia sendiri yang membebel pasal ketidakupayaan mouse tu nak berfungsi lagi barulah dengan nada suara yang anjeee gitu ajak aku pegi cari mouse baru. aku senyum sampai telinga ko ikut aje janji aku dapat mouse baru + accessory yang lain jugak.

mouse yang merah darah gitu beli dekat JJ AU5

mouse pad, takde kaler merah...sedih tau

keyboard protector

Siap disarungkan dengan baju baru...kotak A4 tu untuk masukkan barang2 nanti. shrek dah nak pindah. we olssssssss will getting married end of Dec. stay together2lah lepas ni...ahakssss

No comments: