Sunday, December 5, 2010

Ada yang tertinggal lagi

Adoiiii ingatkan dah abis citer raya, rupanya ada lagi. keluarkan jugaklah coz tu dah jadi sebahagian cerita hari raya tahun ni. kali ni my friend kamarul buat open house pulak. aku memang tau pasal ni in the last minutes time. kebetulan pulak hari tu, appointment cuma sebelah petang ke malam jer...so kira rogerrr. rumah kawan aku ni dekat gombak sana tuh.

sedap desert nih...aku tambah sampai 2 kali. pantang datuk nenek moyong ku jumpe benda2 manis sejuk gini...gerenti berbalas2 mangkuk punye aku menghidup

yang ni ape kes...kekenyangan ker?!!!

antara juadah yang disediakan oleh tuan tanah

kamarul as a tuan tanah. thanks for the invi yaaaa

senang sangat cara macam ni, simpan kuih dalam bekas tupperware jer. muih tak semut, tak lemau

anak2 buah memang suka menyelit dekat pakcik. dari awal aku datang, memang budak2 tu duduk keliling tuan tanah ni jer

muka dah kenyang...tokse nak kabo lagu mane

No comments: