Saturday, December 4, 2010

Bunga bungaan SSF

Bermulalah fasa untuk mencari bahan2 untuk membuat hantaran. gila betik lambat tapi memang dah plan, hantaran ni taklah se vogueeeeeeeee mana pun, yang sedang2 saja. selepas confirm berapa dulang untuk hantaran kali ni dan selepas membeli barang2 yang nak dijadikan hantaran kini bermulalah mencari bahan2 untuk membuat deko hantaran pulak. rekaan tu memang dah ada, orang yang nak buat pun dah confirmmmm so senanglah sikit kerja.

Tema hantaran kali ni tetap simple dan ada sentuhan english sikit. kalau nak buat tema tradisional dah tentu banyak pulak bahan2nya. takmolah aku membazir dekat hantaran ni, tu pasal rekaan aku kali ni kira boleh diguna pakai oleh generasi anak2 buah aku pulak masa diorang bertunang nanti.

Sesi pencarian dimulakan dengan bahan utama iaitu bunga. bunga ni pun memainkan peranan jugak untuk menjadikan hantaran tu nampak lebih menarikkkkk dan semula jadi. taklah banyak sangat motif bunga tapi cukuplah sekadar penyeriiiiiiiiiiiiii untuk setiap dulang hantaran tu nanti. pening jugak aku tengok macam2 jenis bunga cantik2 dekat SSF ni. bukan setakat bunga je yang aku tangok tapi termasuk deko untuk rumah jugak. dahlah aku ni pantanggggggggg tengok barang2 rumah, terus melekat dalam SSF takmo keluar dah.

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tak pandai nak menterjemahkan betapa cantik2nya bunga2 dekat SSF tu dengan harga pun boleh tahanlah mahalnya jugak. dah dapat cari kawan yang ada SSF Member Card, harus aku pinjam kad ko tu seri. nantilah aku masih lagi dalam sesi mencari bunga2, belum final. kena pegi beberapa tempatttt lagi untuk survey, any info please share with me ya tempat2 untuk mencari bunga2an hantaran ni.

ruangan home decoration


bunga2an reben, but aku kurengggggggg minat

2 comments:

Mimy Hamid said...

dear sista...cuba tgk kat pemborong bunga kat sri damansara..dekat je ngan SSF sri damansara...situ bunga harga okla...artificial nya bunga murah

Ann Ishak said...

thanks dear for the info...harus weekend ni pegi redah.