Tuesday, December 28, 2010

Leave panjang, tapi gila betik busy

Tinggal lagi seminggu je (back forward punya cerita ye) sebelum aku bermula cuti yang lama untuk my weddinggg day...yeeeeeeeehaaaaaa. marriage leave application dah approved cuma sekarang i need to finish all my duty before aku start cuti panjang. biasalah aku selalu cover boss orang tapi takda sapa boleh cover kerja aku nih. aku ngak mahu di ganggu semasa cuti dengan pelbagai panggilan office yer. so kenalah gigih buat kerja kasi sapu bersih susun cantek2 punye schedule for next year pulak.

Boss aku pun memang start cuti 20th onward sampai new year tapi takmolah 3rd Jan, opsssssss sekang dah tukar tarikh to 4th Jan tu masuk keja dah mengelabah semua perkara. i kan very the committed pasal kerja, tak kalu masakan boleh jadi wanted sec gitu. boss aku ni terlampau bergantung hidup matinya dengan aku di tempat kerja, so aku mesti pastikan setiap susun atur schedule nya tip top top topppppp sampai tahun depan no delay delayyyyyy.

Happy holiday boss...hope you enjoy the trip. any message, i will text you and arrange accordingly. my email and your email still respond update until you coming back to work.

HAVE A NICE TRIP...jangan lupa my present yaaaa

No comments: