Monday, January 10, 2011

Butterfly Garden

Okay perjalanan aku dengan shrek kali ni dari Brinchang ke Tanah Rata dan akan balik ikut Tapah. on d way datang kita dah mulakan dari Simpang Pulai. aku tak berapa suka sangat ikut Tapak coz faktor jalan yang maha berliku, tapi shrek bingit nak balik ikut Tapak jugak.

Ladang Boh Sungei Palas, ku abaikan je. tak kuasa aku nak mengajak shrek pegi sana heiiiiiiiii, jalannya maha dewa kecik. lepas tu nak berjuang jalan dengan bus berselisih....adoiiii tak molah susahkan diri. kita lalu amik aura je.

So kita berhenti je dekat Butterfly Garden...tak masuk pun cuma jenjalan dekat area kedai2 kiri kanan tu je. shrek dah jumpa lagi benda yang di berkenannya, mamat ni kalau start shopping, kalah aku ni yang memang suka shopping. gerai accessories macam ni pun dia nak menebeng jugak.


Bunga bunga matahari, harum kembang di dalam taman....ala2 lagi tah sapa yang nyanyi. cantik kan bunga2 dekat sini, memang geram2 ko. nak je aku memborongnya tapi bila sampai dekat bawah nanti, kenapalah ko dah tak secantik ini lagi...?!!!

Pun tak membuka selera ku untuk mengeluarkan wang dekat sini. aura tak sampai lagi der...tunggu sat lagi, dah nak mai rasanya ni.

No comments: