Tuesday, January 4, 2011

A day before reward ourself

Citer trip ni belum lagi aku blog kan...wait2 ya, ambik intro dl.

Bag dah ready, light2 je semuanya. memang maacam tulah bila aku dengan shrek on vacation. takdalah nak sarat2 bagai ni. benda2 penting mcam toiletries tu memanglah di bawak, yang kecik2 pun bawak jugak. tak cukup beli je disposable punya tu pun memang sentiasa standby dalam bag aku tu. aku kan organize punya olang, so benda2 macam ni memang momantaiiiiiii.

Cuma aku malas nak bawak lappy bag yang bagak besar tu, so sempat mencari dulu yang sesuai untuk di lenjan sepanjang our vacation nanti. yang penting banyak compartments supaya boleh letak itinerary, note pad, pen, etc. okay yang hitam gelap memang menjadi pujaan hati shrek. cepat2 bayar coz lepas tu nak terus balik seremban. my sister akan hantar kitorang ke airport nanti lalalalalalal

No comments: