Sunday, January 9, 2011

Ladang Lebah aka Bee Farm

Sambung balik cerita Cameron Highland ni yer...peginya semalam saja tapi nak mengabiskan cerita dah makan bulan tak jer nak abisnya. takpelah janji ada cerita...terpulang nak buat macam manakan.

Destinasi pertama untuk hari ke 2 ni, Bee Farm. kira ni aku dengan shrek dah check dari hotel. senang, tak payah nak pikir2 lagi pasal nak check out bagai. lepas ni tumpuan hanya dengan berjalan sesaja.

Sebelum ni aku dah penah pegi dekat sini tapi since shrek tak penah sampai lagi, so jomlah ku bawa pegi. hari mengikut saja kemahuan dia, so aku jadi supirnya saja.

Berkobar2 shrek beli Teh Langsing Badan Sihat ni, sampai 2 peket dia ambik ko. tapi nan adonya dia minum, macam mana keadaannya masa dia beli, macam tu jugaklah rupanya sampai kitorang dah kawin ni. aku tunggu jer bila masa dia nak minum teh langsing tu. cuma shrek ada bukak sepeket je masa duduk bujang dl, rajin sehari dua je...lepas tu hanyut jugak.

Dah namanya Bee Farm, mestilah ada lebah dan sarang2nya. tak salah aku ni adalah royal bee. memang istimewa punya lebah, mengahasilkan madu yang mempunya quality yang upmmmmmm istimewa jugak kata SA dekat situlah.


Ladang lebah yang banyak patung bee yang besar2. tak kuasalah aku nak masuk dalam tu ehhhhh. pusing2 dalam kedai tu je belek2 barang. not much to see but okay lah, just beli teh langsing untuk shrek tu je.

No comments: