Friday, January 7, 2011

Penangan Each a Cup

Rata rata sekarang ni banyak pulak shopping mall yang dah ada kios Each a Cup ni. memang dah lama nampak tapi tak terasa nak cuba pun sebelum ni. mungkin masa tu tak banyak lagi kot so yang beli pun tak ramai...aku nampak youngsters ramailah berkerumun membeli. sungguh pun macam tu, tak jugak mengganggu gugat selera nak mencuba.

Akhirnya tergerak jugak hati nak mencuba menerai bila kios ni pun dah ada dekat Central Market juga. gila betik pulak kalau tak mencubakan, dah terpandang setiap hari mau cair jugak ego aku ni. beli cuba rasa....wahhhhhhhhhhh boleh tahan jugak sedap dap dapppppp. baru ku tahu macam mana rasanya...memang sedaplah.

Aku dah merasa semua perisa buah2 yang ada dekat situ. tapi yang paling menjadi peberet is yogurt drink. penah member terbeli perisa yang memang aku sendiri pun tak lalu nak minum - hazelnut. adoiiiiiiiiiiiii rasa peliklah.

Sekarang ni pilak aku dah pantang dengan benda ni. bukan pantang apa, cuma pantang nampak je...mesti nak singgah beli.


No comments: