Tuesday, March 29, 2011

Langkawi Day 4 : Island Hoping - Pulau Beras Basah

Lambat pulak rasanya nak abis citer island hoping ni...banyak pulau rupanya dekat Langkawi yer. mulanya pegi Pulau Dayang Bunting, lepas tu Pulau Singa Besar, skang ni pulak pegi Pulau Beras Basah.

Lepak dekat pulau ni pun sejam je...takat nak berendam tu bolehlah. takda apa pun dekat sini, tapi pemandangan memang superp lawa, langit biru, burung helang sayup2 je terbang, monyet pun boleh lah jugak sayup2 dalam semak. ada orang tu memang dah tak sabar nak berdugung tepi pantai...sambil senyum simpul tersimpul je.

Bukti dah sampai...nanti orang kata propa je lebeh. aku memang tak mandilah coz aku berdua je. kalau 2 mandi, sapa pulak yang nak jaga barang2 nanti. aku takat ambik gambo je, yang si Faizal dah tak kisah aku ni dekat darat. aku suka pegi dekat pulau ni...memang aman je, maybe next time sampai lagilah dekat sini tapi kali ni aku nak mandi pulak, Faizal jaga barang.

tu ha....nampak tak?!!!

Cari port best punya bawah pokok dapat teduh sikit. panas sangat sampai kecik mata...

Duduk dan tunggu si Faizal abis mandi...

No comments: