Friday, April 29, 2011

Flaming Steamboat Danau Kota lagiiiiii

So far dekat sini memang murahlah nak compare tempat lain + makanan yang memang banyak, boleh makan sampai tak larat nak bangun. yang saya ambik ni hanya sebahagian sahaja...yang lain dah tak kuasa nak snap2 lagi. kata makan pakai dua belah tangan, so simpan saja cameranya dalam bag sudah. cuma kalau boleh kuah tomyam tu, saya suka lagi pekat gitu...dekat flaming ni kuahnya agak cair bair sikit tapi still layan jugak. besttttttttttt

Last but not lease, time desert pulak. dah penat melantak segala seafood yang ada. setiap kali saya makan steamboat, mesti pakai seluar yang agak longgar2 sikit supaya boleh menampung kuantiti yang bakal masuk dalam perut dan membuncin sedikit. so nanti takdalah senak sebab seluar ketat hihihi. walaupun dah senak bagai, tak sah kalau tak makan ais cream pulak kan...rugi woooooooo. ice cream jugak ada disediakan dengan pelbagai perisa lagi, pilih je nak yang mana satu atau jadi je macam saya...bedal semua perisa.

Tengoklah muka orang yang tengah menikmati makanan, der!!! lu pehal sampai steam semacam je gua tengok.

Walaupun saya maintain jer tapi hakikatnya saya makan banyak hahahahaha


Okaylah pada sesiapa yang nak mencuba steamboat ni bolehlah jengah mape dekat sini http://www.flamingsteamboat.com/location-setapak.php ye.

No comments: