Wednesday, April 6, 2011

Langkawi Day 4 : Beras Terbakar

Sebelum pegi shopping, alang2 lalu dekat kawasan ni teruslah singgah kannnnn. singgah dekat Beras Terbakar ni memang dengan aku sekali terbakar sama. punyalah panas weh masa ni, memang csri tempat berteduh je, Faizal je yang sibuk2 nak jalan sana sini situ. lantaklah pegilah sendiri aku memang dah dapat port terbaek ni, teruslah lunjur silang kaki lagi. rehat ambik napas sebelum aku hilang dalam kedai kain yang berderet2 tuh hihihihii

Kawasan Beras Terbakar ni dekat halaman rumah orang so dekat laman orang tu ada pulak gazebo ni....apa lagi enak bersandar sambil lelap2 mata sementara menunggu orang tu membaca sejarah kajian tempatan. aku pulak buat kajian barang2 yang nak dibeli nanti nak diperagihkan dekat sapa pulak kan...takut nanti beli membazir je simpan buat pekasam. kain baju dekat sini boleh tahan jugak murahnya...terutama kain batik sarung kalau kena cara tawarnya.

Layanlah gambo dekat bawah ni yer...semuanya Faizal yang angkat...masa ni aku dah memang dapat selelap dekat pangkin tuh>>>lagenda beras terbakar.




No comments: