Saturday, May 21, 2011

Anak buah keliling pakciknya

Bila dah berkumpul ramai2 macam ni...memang seronoklah. yang seronoknya tengok gelagat budak2 kecik, besar pun sama jugak. yang tua2 sibuk bercerita dekat dapur, yang muda belia sebuk dengan hp memasing. yang kecik2 pulak sibuk mengelingsa keliling paksu diorang ni.





Bukan takat yang kecik2 je, yang muda belia pun sama jugak nak mengelingsa sama. semenjak paksu depa dah ada ni, memang maksunya tak mendapat sambutan mengalakkan walaupun hakikatnya tempat tu dulu aku yang punya :(

3 comments:

Mimy Hamid said...

pak su comel boolat mmg la kena attack haha

Ann Ishak said...

+ kuat melayan

Eri-chan said...

budak2 mmg suka dilayan...lagi paksunya potpet2 cam pompuan..haha