Tuesday, May 31, 2011

Cari makan sampai Setiawan

Balik kampung mertua biasanya memang ujung minggu selang2 2 minggu dengan balik umah ayah aku jugak. tapi balik umah MIL memang setiap minggulah ater MIL dekat Kg Baru Kuala Lumpur je. selalu balik Bota sebab opah masih ada lagi, so boleh tengok2 sakit peningnya.

Bila dah hari minggu tu, baliklah anak2 ke kota semula ye. so aku teringin nak makan steam fish pulak. dari Bota terus pecut ke Setiawan semata nak cari2 makan. jumpa kedai makan ni, taklah tempat menarik mana, kedai kayu tepi jalan je tapi orang ramai ko masa ni. sayang aku tak ingat nama kedainya pun. so tak dapat nak promo dekat korang2 semua. nantilah kalau aku pegi kedai ni lagi haruslah aku snap2 ye sebab rasanya ingat lagi kot jalannya.


air tembikai

udang goreng tepung

siakap steam fish



Tak banyak makanan kali ni sebab focus nak makan steam fish je. lagi pun sebelum balik tadi dah minum petang, tapi gatal nak makan jugak steam fish kan...

2 comments:

Eri-chan said...

udang nampak sedap. kalau fresh konfem sedap...

Ann Ishak said...

memang fresh pung...sedap