Sunday, May 29, 2011

Reveal make up pulak

Dah namanya beli make up banyak banyakkkkkkkkkk...haruslah di pakai ye. kalau tak nak pakai pun boleh buat present jugak. as foe me, ada yang ku pakai dan ada jugak ku jadikan hadiah hari jadi kepada yang bernasib baiklah. more you give, more you get kan...takpe alhamdulillah. nak reveal make up yang aku dah memborong dekat Stage tempoh hari, memandangkan harga memang runtuh abis, memang runtuh jugak keimanan haku ni.


antara make up yang di borong ~~~ tak clear ka, jab haaaa


ni baru clear ye ~~~ nak tau pulak apa bendanya yang aku beli, sattttt no



picture perfect and photo pro foundation. picture perfect for daily use and photo pro for heavy make up. kalau ada dinner ker atau ada terima wedding invitation dekat hotel ke...mesti nak tampil glam kannnn. haruslah guna photo pro foundation.


eye liner


liqued eye liner


picture perfect liquid camoflage - apply di sekeliling mata dan kesan2 jerawat untuk kesan yang sekata. bila apply dengan powder nanti, barulah cantik je tanpa ada kesan cela di muka.


lipstick


photo pro creme camoflage - sama macam liqued camoflage cume beza pada cream dan liqued sahaja


yang ni memang banyak sikit aku borong ~~~ eye shadow mono


Harga untuk semua barang2 dekat atas ni adalah berharga RM12 sahaja. memang sesuailah untuk orang2 yang baru nak berjinak2 dengan make up ni. untuk yang nak menambah koleksi pun okay jugak. ye lah kalau kita nak beli sekali banyak macam ni dengan original price, memang agak membunuh jugak kan.

4 comments:

NeenaAnuar said...

memang sakannn okkk korang bershopping! hehe... memang betol pun.. kalau dah sales camgini memang wajib di terjah kann... leh borong wat stock! :D

Mimy Hamid said...

baper total habis whai si pemborong terbesar...hehe

Anis Azalea said...

ceciter ceciter RM berapa banyak abis....

Ann Ishak said...

tiba2 RM ada sayap weh...beterbangan huhuhuhu