Wednesday, June 29, 2011

Aku budak kampung

Eh korang tau tak nak beli bantal kekabu dekat mana?!!! ada jugak aku jumpa orang yang jual bantal kekabu tu dekat Seremban, siap berhenti tanya berapa harga...rm21 untuk sebijik bantal biasa yang kita tidur tu. aku tak beli pung coz aku rasa macam mahal tapi tak tahulah sebenarnya harga berapa sebab aku tak penah beli bantal kekabu selama ni. korang rasa dekat mana aku boleh dapatkan bantal kekabu yang dah siap ye, yang boleh beli...sampai umah pakaikan sarung terus boleh pakai tido. laki mak malas nak jahit2 sarung bantal ni, katanya dewa menjahit tak turun lagi muahahahaha. ataupung adakah harga rm21 tu sebenarnya harga murah. tolong ye kawan2...

4 comments:

Mimy Hamid said...

tau kat ner...kat belah selayang byk..menghala ke uluyam...tepi jalan mmg ada jual..dulu beli bantal biji but hantaran beli kekabu je dah RM15 tapi banyak

Ann Ishak said...

oh...boleh cuba cari nih. thanks dear

Eri-chan said...

ko beli je kat mydin subang rm12 jek zcat belikan utk aku

Ann Ishak said...

anis - confirm 100% kekabu ker...?!!!