Monday, June 13, 2011

Di pagi monday blues

Singgah Kg Baru sebelum pergi kerja sebab tekak ni teringin nak makan lontong jawa. adoiiii kalau dah teringin tu, memang tak sempat nak tunggu ujung minggu, pepagi lagi dah redah jalan dengan ari ni mula persekolahan pulak tu. takpa janji dapat lontong jawa ku dengan nasi yang di balut dengan daun yang aku tak tau daun apa. boleh di campur dengan lauk. macam biasa lauk pilihan adalah paru, tempe dengan bergedil kemudian dicampur dengan sambal dan serunding.

Meriah sungguh sarapan pagi aku ari ni, mau lepas ni mataku...aduhhhhh sayu

4 comments:

Mimy Hamid said...

lontong jawa?? nak try la kedai mana ek..hanya ada bekpes je ke...waktu lain ada tak

Fafau De Craft ( Zana ) said...

sempat yea singgah brekfest.. :)

Ann Ishak said...

mimy - meh kg baru, dekat area pasar malam tu. hanya bukak sebelah pagi sahaja. weekend memang penuhlah, datang lambat kalu dikuatiri habis. jom weekend ronggeng breakfast sama2.

Ann Ishak said...

zana - kalau dah hati teringat, tekak pulak teringin, jiwa pulak tercuit...pusing stering je. tak lengah lagi