Thursday, July 7, 2011

070711 is coming again

Ada yang berkongsi tarikh ni dengan saya...meh kita sambut bersama. 7 is my lucky number, hampir segala number yang kena mengena dengan diri saya adalah 7. baik manis dan ada pahitnya jugak. dulu masa muda2lah, teringin nak tarikh kawin 070707...cantikkan number tu, tapi sayang tak tersampai hajad pung, masa tu tak cukup duit lagi...angan2 je lebih.

Yang manisnya, setiap kali sampai tarikh ni...banyak kata2 selamat diucapkan terutama sekali daripada orang yang memang 1st dalam hidup saya. sapa lagi kalau bukan arwak ayah saya. tak pernah sekalipun dia lupa/terlupa akan tarikh tu. saya akan make sure phone tu memang tetap dekat tangan untuk menyambut panggilan darinya nanti. tapi tahun ni buat pertama kalinya saya tak menerima lagi panggilan tu, memang terasa sangat tak lengkap tarikh hari ni... nasib sibling ada, terhibur jugak hati.

Biasanya setiap kali tarikh ni, saya akan ambik cuti...bukan pegi berjalan pung tapi sekadar duduk dekat rumah rehatkan diri je. hari ni saya tak dapat cuti pulak...bengang betul tau.

genap sudah umur saya 33 tahun ari ni...taklah tua lagi

5 comments:

NzA said...

hepi besday...mmg cantik sgt tarikh tu.....moga bhagia selamanya...

Mimy Hamid said...

hepi besday dear sister.dear friend...7.7. forever .huhuhu love u

Ann Ishak said...

NzA - terima kasih

Mimy - love u toooo

Anis Azalea said...

gyahhhhhh 7 is nice!
be good wife, my fren! be good person. hola!

Ann Ishak said...

eri - thanks love