Friday, July 15, 2011

3 in 1 event - Fruit Cocktail in proses

Acara makan2 dekat office ni bukan perkara asingkan. takkan tempat kerja korang tak penah buat acara makan2 ni kan. macam tempat aku ni, almost every month memang akan ada acara wajib ni, cuma bulan puasa je yang takda. takda apa2 special occasion pun tapi kami ni semua suka buat makan2 ni, biasanya dalam bentuk potluck saja. setiap department tu kenalah sediakan satu menu dan bila complied kan dah jadi banyak.

soda fruit cocktail in proses

Saja je aku menyibuk dekat situ jadi tukang kacau air je. this month aku tak join group ni, tapi still nak sibuk2 jugak tolong diorang buat.

Sebenarnya bulan ni aku join department yang buat order je, so memang takde keja masak memasak extra pun. just tunggu orang antar makanan saje. kali ni aku and the geng order laksa johor dengan kuih muih untuk high tea. ha....ni yang syok, kalau dah buat acara makan2 mestilah satu hari lengkap semuanya tau, dari breakfast sampai minum petang. memang confirm malam tak payah makan lagi.

3 comments:

Mimy Hamid said...

ops kitaorang sebulan sekali tak la..tapi 3 -4 bulans ekalia dalah..celebrate besday...makanan mmg tak hengat la byk giler

Anis Azalea said...

tiap2 bulan buat. sampai dah bosan..hahahha

Ann Ishak said...

tak bosan2 pulak masalahnya...masa ni baru boleh nak berbual dengan semua orang pun, tak kalu citer pasal kerja je