Saturday, July 30, 2011

Lakinya bekerja, bininya berjalan ke Temerloh Pahang

Aku dah di tempah untuk kena mengikut laki ku ke Termerloh Pahang bersama kawan sekerjanya. tu pasallah aku duduk dekat side belakang, pakai side belt untuk mengelakkan dari perkara2 yang tidak diingini.

Bila ingat pasal Temerloh ni secara automatic nya aku teringat pasal ikan patin masak asam pedas tempoyak...perh terangkat. tapi adalah ngeri jugak bila dengar harga seketul ikan patin masak asam tempoyak ni boleh sampai ratusan ringgit.

hai sayang...

4 comments:

Mimy Hamid said...

biasa ar ikut makan angin..hehehe

Ann Ishak said...

kena paksa jugak...lakiku tak boleh tinggalkan ku, auwwwww

Eri-chan said...

ikut je.....dari melangok kat rumah sorang2 kan

Ann Ishak said...

okay babe...boleh membuta kehkehkeh