Saturday, July 9, 2011

Lunch @ Restaurant MinMax, PNB Darby Park

Oh....alangkah nikmatnya bila dapat makan dimsum yang OMG sedapnya dan akan menjadi lebihhhhhhhh sedap bila ada orang yang belanja. sesungguhnya aku seorang mengemar dimsum yang rela saja memenuhi permintaan sapa2 yang kepingin makan bersama. tapi kena hati2 yer, bukan senang pung nak bertemu dengan restaurant dimsum yang halal...tapi jangan ragu2 sebab Restaurant MinMax merupakan restaurant yang mempunya sijil HALAL daripada Jakim.

Dan lebih menjadi bermakna sekali kerana sebenarnya my hotterbosser yang belanja sempena my birthday (tak sangka boss ingat birthday i), haaa lagilah terharu sebab memang tak tau pung bila masa dia ni pegi beli kek. rupanya dah pakat dengan his wife, so driver yang pegi ambik kek dekat Bangsar siap hantar terus ke PNB dulu. patutlah masa aku naik kereta sama dengan boss, tak nampak pung kotak kek dalam kereta tuh.

Taklah dia ajak makan dekat sini semata sebab birthday aku, tapi dia memang nak belanja all his Mgr, SMs, GMs ni makan sempena 2nd year of .....

Terima kasih boss, lepas ni i buat surprise birthday untuk u pulak ek...

Okay pada sesiapa yang teringin untuk makan dimsum atau suka banget makan dimsum, bolehlah pergi dekat restaurant ni kerana yang penting adalah halal dan sedap. bukan saja dimsum, tetapi all type of chinese food pung ada.

Minmax Restaurant
PNB Darby Park
Jalan Binjai
50450 Kuala Lumpur
03 – 7490 3333

4 comments:

Mimy Hamid said...

kek perisa apa ni look yummeh

Ann Ishak said...

perisa choc...ala nama tak tau pulak

Mrs K said...

betul ke ada sijil halal jakim?

Unknown said...

cari kat website JAKIM x da pun restoran ni... owner Muslim ke?