Thursday, July 14, 2011

Teringin asam pedas pulak

Tah kenapa semenjak dua ni, aku asyik teringinnnnnnn je nak makan macam2. asal terlintas je dekat kepala, tekak ni pun secara serentak meronta2 nak makan jugak. semua ni mula jadi semenjak dapat tau my BFF Mimy ni pregnant, tetiba selera aku pulak yang membuak2 macam orang mengidam....empunya badan aku tengok okay jer.

Situasi ni memang pernah jadi dekat aku jugak masa my close friend dekat office pregnant, tetiba selera makan ku membuak2 teringin. sampaikan kawan aku yang pregnant tu pulak tanya aku nak makan apa. almost every day tau tekak ni nak macam2, yang kelakarnya kawan yang pregnant tu cuma ikut je apa yang aku nak makan....fining2

Teringin nak makan asam pedas punya pasal, moh pegi dekat Kedai Asam Pedas Komando, Taman Dagang Avenue. kedainya betul2 sebelah surau tepi jalan je, senang nak cari. famous tempat ni sampaikan kerabat sultan pun pernah makan dekat sini...base pada tuan kedai ni citerlah.

sirap tanpa gula dengan teh o panas

asam pedas cum with set cuma kena pilih nak makan ikan apa

2 comments:

Mimy Hamid said...

eh macam tau lokasi...asam pedas ni kuah portion besar semangkuk leh makan 2 org

Ann Ishak said...

mimy - memang boleh share sangat2