Tuesday, August 2, 2011

2nd Ramadhan - Tak tau nak panggil resepi apa nih...apa2 jelah

Hari ke 2 ni aku terpaksa balik lambat, hotterbosser balik lambat da... aku ni selagi boss tak balik, memang aku tak balik jugak. susah hati nak tinggalkan sebabnya nanti sepanjang perjalanan balik tu phone aku tak abis2 berbunyi. oiiiiiiiiiiiiiiiii tak mau serabut, baik tunggu je dia balik dulu. Faizal memang dah biasa sangat dengan situasi tu, so dia memang takde apa masalah. so hari ni dia yang siapkan juadah berbuka puasa memandangkan by the time aku sampai umah, dah masuk waktu berbuka pun. meh tengok apa yang dia sediakan, katanya resepi dia sendiri. tengok macam tah apa2 je kan, tapi sedapppppp ko. bila tanya macam mana buat, jawabnya..."biarlah rahsia". gedikkkkkkkkk, malas mak nak layan



2 comments:

Mimy Hamid said...

rahsia ko...sedap la tu ..hehe

Ann Ishak said...

sedap sebab masa tu perut memang tengah lapo