Tuesday, August 9, 2011

Hasil dari Temerloh

Ada lagi kisah Temerloh yang tak abis. semasa Faizal pergi kerja dekat sana, aku sempat merayau sorang di bandar Temerloh. masuklah Pasaraya Borong Sakan ni, takde apa sangat tapi aku beli jugaklah barang2 dapur yang aku rasa memang murah.

from below 1. Basin RM3.90
2. Round Tray RM2
3. Senduk Tos RM5.90
4. Senduk Kayu RM2.90
Total damage RM14.70


10 comments:

Mimy Hamid said...

kak meh dtg muar ada kedai RM2...semua brg RM2..segala mak nenek senduk, besen...boleh giler borong kedai tu

Ann Ishak said...

ye ke...lepas tu pekena mee bandung muar kan, memang terbaeklah

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

kita ni org perempuan...klu masuk pasaraya mana pun kata ja tak beli..TAPI TERbeli juga kan...hehehehee...

Ann Ishak said...

tulah pasal...jenuhlah tahan tangan ni dari TERAMBIK...akhirnya tewas jugak

akoo pae said...

org temeloh ke??
akoo kg kat tmeloh .hee

Ann Ishak said...

oh ye ker...saya bukan orang temerloh. pegi sana sebab ada kerja je.

g0m0k9enDek said...

pelaburan masa hadapan! haha

Ann Ishak said...

betul babe murah2 je dekat sana, dekat KL ni mahal manjang...

Eri-chan said...

memang suka alatan dapur yang best2

Ann Ishak said...

yang penting murah dan quality bagus