Saturday, August 27, 2011

Meh mandi meh...

Selain dari kita manusia perlu mandi untuk membersihkan diri dari kekotoran, haiwan peliharaan jugak perlu mandi atas sebab yang sama. mereka ni semua aku mandikan sekali dalam seminggu, biasanya hujung minggu. andai katalah terlepas peluang nak mandikan mereka2 ni, haruslah nanti mereka2 ni tergaruk2 sesaja.

shiro - kecik je jadinya bila dimandikan

mika

titin and headpee

4 comments:

Eri-chan said...

kenapa nama dia headpee?
aku translate jadi kepala kencing. erk...ke ada makna lain?

Ann Ishak said...

memang pun sebab antara diorang berempat, yang tu je kuat kencing...terus faizal bagi nama tu hihihi

Mimy Hamid said...

nama unik..ni ada kucing sebelah umah asik la menempel...

Ann Ishak said...

ko dah selalu bagi makan...mestilah selalu dia menempel nanti, tapi takpe kucing manje