Wednesday, September 21, 2011

Cucur badak untuk sarapan pagi

Kenal tak kuih cucur badak ni apa dia, janganlah tak kenal pulak ek, ni kuih lama...mak2 kita dulu mesti pandai buat kuih ni. sedapppppp dalam ada inti kelapa goreng pedas2 memang mabeles lah bila pekena pulak dengan teh o panas2 berasap.

Selamat pegi semua...jemputlah sarapan sekali ye

4 comments:

Mimy Hamid said...

kuih yang boleh dikatakan tetiap minggu ada je dalam fridge...mak aku rajin benor wat...kami sukeeeeeeeeeeee

Ann Ishak said...

sedap makan pepanas kan

Eri-chan said...

aku suka jugak nih,time hujan makan lagi amazing...hehe

Ann Ishak said...

eri - dapat pulak yang tengah berasap baru keluar kuali tu kan...perhhh nikmat