Wednesday, September 7, 2011

Irama Semalam

by Yatie Atiqa @ RM16

Menerima seorang lelaki yang tidak dicintai sebagai suami, perkara yang paling tidak disukai seorang gadis. Apa yang mampu Sara lakukan andai ibu dan ayah memilih Azry sebagai calon menantu dan merestui pernikahan mereka? Dia terpaksa redha.

Melayari bahtera rumah tangga bersama Azry yang dulu pernah menjadi teman sepermainan tidak pernah dia fikirkan. Mereka bahagia. Memang benar kata orang, cinta selepas berkahwin indahnya sukar diungkap dengan kata-kata.

Namun kehadiran Irfan, kekasih yang pernah menghancurkan hati Sara membuatkan dia kembali mengingati cinta lamanya itu. Sanggupkah dia meninggalkan Azry dan berlari mendapatkan Irfan yang pernah membuatkan hidupnya tidak keruan dan menangis siang malam?

Azru pula mula berubah, tidak seperti di awal perkahwinan mereka. Tiada lagi rasa manisnya cinta. Sara buntu. Dia mengharapkan ketulusan dalam sebuah cinta. Masih adakah lagi cinta sejati dalam dunia ini?

5 comments:

SURIA AMANDA said...

wah...minat kita sama..now sedang menghabiskan novel dari Kaki Novel...but alaf 21 tetap dihati..

Mimy Hamid said...

minah ni mmg kaki novel

NzA said...

novel PTS n alaf 21 mmg best.

Ann Ishak said...

kan kan...sekarang ni tengah bermood nak cari buku Karipap Karipap Cinta...nak tengok wayang tu al jauh sangatlah hajatnya

Ann Ishak said...

eh...kawan2 bolehlah kiranya kita buat tukar2 baca novel kan, selain dari jimat membeli apa salahnya berkongsa bahan bacaan ye tak