Tuesday, September 6, 2011

Kopi Hai Peng tapi bukan dekat Kedai Kopi Hai Peng Kemaman

Bukannya perlu berada di Kedai Kopi Hai Peng Kemaman untuk menikmati secawan kopi hai peng. dekat rumah pun jadi jugak kopi hai peng dengan syarat kena pakai serbuk kopi hai peng la...dengan penapis kopinya sekali. ada je kan demi nak menikmati secawan kopi ala2 berada di Hai Peng Kemaman. bila nak balik kg nih, windulahhh.

4 comments:

Sofya said...

sempoi ka kopi nii?

anyway selamat hari raya..
dah baik ka demam

Ann Ishak said...

hasil risikan daripada Faizal (suami) memang sempoi kopi ni...mau cuba!!!

selamat hari raya Sofya, how's your raya...mesti meriah kan.

demam ni on off manjang, susah nak jangka bila baiknya.

Mimy Hamid said...

nanti pegi kemaman nak kirim ..kami tak lalu kemaman

Ann Ishak said...

boleh aje...nanti ai bagi tau bila nak balik ye