Monday, September 19, 2011

Magnum volum express & make up remover

Bulu mata aku taklah pendek sangat dan taklah panjang melentik...lurus je ke depan. helaian pun boleh di kira kot, taklah lebat sangat tapi dengan penggunaan Magnum Volum Express ni semua seperti diatas tu dapat di mantapkan lagi presentationnya. tak payah susah2 nak pakai fake lashes dah. sebelum ni aku gunakan yang mini tu, still dari Maybelline jugak...penah guna mascara selain Maybelline tapi kureng lah. cuma untuk Magnum Volum Express ni, kali pertama cuba...memang best sangat hasilnya superb.Buat masa ni aku tak terasa nak tukar mascara yang lain, suka sangat dan ini adalah ke dua pembelian dengan harga yang affordable.

Untuk makeup remover, kali ni aku gunakan Make Up Remover Eye & Lip from Maybelline jugak. dengan keadaan kulit muka yang memang sensitif, aku terpaksa gunakan product remover yang betul2 sesuai dengan kulit sahaja. tak kalu mulalah kulit merah2 sampai naik ruam di muka. sebelum beralih ke makeup remover ni aku hanya sesuai memakai baby oil sebagai makeup remove dan memang berkesan pun cuma saja nak cuba yang baru.

Bolehlah melaram dengan bulu mata cantik mascara baru ni ke jemputan rumah terbuka nanti ek dan pastikan sebelum tido bersihkan segala kesan makeup dengan makeup remover okay untuk mengelakkan dari kulit muka tumbuh jerawat.

6 comments:

Anis Azalea said...

mana pic bulu mata kau nok

NeenaAnuar said...

aku memang pengguna setia kedua-dua product nie beb! dulu pakai MAC punyer mascara.. tapi serious tak leh nak challenge Maybeline the MAGNUM Volume Express nie.. and makeup remover tu pun sangat baguss utk hilangkan mascara yg waterproof! ;)

Mimy Hamid said...

mata mengerdip je la pasni kannnnn....kelip kelip

Ann Ishak said...

eri - mata ceme noksss

Ann Ishak said...

neena - aku pun sama babe cuma utk Magnum Volume Express ni baru nak berjinak2...result memang memberangsangkan

Ann Ishak said...

mimi - taklah boleh kalah bulu mata RCW hihihi