Tuesday, September 6, 2011

Menu berbuka di hujung2 Ramadhan

Tak berapa lama je lagi kita akan meninggalkan Ramadhan sekali lagi, insyaAllah moga kita bertemu lagi Ramadhan tahun hadapan ye...Amin. makin malas pulak sekarang ni nak masak beria sangat untuk berbuka (macamlah aku memang masak beria sangat pun kannnnn). bukan apa, malas nak selongkar ice gobok tu, nak keluarkan ikan ayam ni memanglah ambik masa nak bagi lembut...malasssssss, simpan lepas tu keluarkan telur je lah.

makanya terjadilah menu telur dadar

sambal belacan sebagai pencolek (wajib ada)

ulam kacang botol untuk menu berbuka puasa ari nih...jadilah alhamdulillah rezeki Allah beri

2 comments:

Mimy Hamid said...

menu sempoi ni la terbaek..tambah nasi

Ann Ishak said...

tak sedar dah bertambah nasi dalam pinggan kan hihihi