Wednesday, September 28, 2011

Surat cinta

Biasa terima surat cinta...?!!! mesti hati pun turut berbunga2 kan bak kata "dalam hati ada taman". aku pun baru dapat surat cinta weh...memang hebat surat cinta ni, dapat di alam maya tau, ko hado?!! bertulis pun ada tapi aku buat ingat tak ingat je...so far lepas kihkihkih. bukan apalah kan, surat cinta ni mahalll...pikir balik malas nak layan, tapi kalau double pikir dah jadi beban. nak dapat surat cinta ni memang senang je, tapi nak membalas surat ni yang payah... nak tau surat cinta apa yang aku dapat, apa lagi surat samannnnnnnlah. ari ni gatal2 tangan, tergerak pangkal hati...nak check saman. ingatkan takde, rupanya bertambah pulak. ahkak kena speeding dek dekat Bentung, Pahang. ahkak dah suspect sapa yang bawak...nasib mengaku dek, tak kalu mau menyinga wajah. dahlah memang dah ada saman sebab langgar lampu isyarat, tambah lagi satu saman...adoiiiii.

Vehicle No

Issued
District

Summons No

Offense Date/Time

Offense Details

Final Amount(RM)

BL

OPS


KUALA LUMPUR


22-01-2010 23:17:00

TRAFFIC LIGHT OFFENSE

100.00

YES

NO


BENTONG


30-07-2011 13:16:00

SPEEDING

200.00

NO

NO































Anyway Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin kepada uolsss semua. hari ni hari terakhir Syawal, di harap kita masih dapat bersama2 pada Syawal yang akan datang...insyaAllah

3 comments:

Mimy Hamid said...

surat cinta ni memang cinta la sangat....wang terbang melayang..hehehehe...

Kunang-Kunang said...

Surat cinta dari orang yang tak cintalah tukan.

Ann Ishak said...

huhuhuh memang nangis kuat kuat