Tuesday, October 11, 2011

Hidup perlukan perubahan

Pejam celik pejam celik...sekarang ni dah October 2011 kan. tak lama lagi kita bakal meninggalkan 2011 ke 2012 pulak. begitu pantas masa berlalu tapi pernahkah korang terfikir setakat ini apa saja perubahan hidup yang pernah korang buat. perubahan ni pada ahkak more to subjective sebab masing2 mesti ada perception sendiri tentang erti perubahan tu sendiri dan lagi dah tentulah kita mengharapkan perubahan kepada kebaikan kan...

Okaylah...ahkak nak meneman laki ahkak pegi beli groceries pulak, perubahan jugak tu kan tata...

2 comments:

Mimy Hamid said...

kejap je nak hujung tahun..huwaaa kejap nya masa...perubahan ketara..perut makin boyot kedepan ni...uhuhu sukeeeeeeeeeeee tapi takut di tahun depan...berdebar

Ann Ishak said...

alhamdulillah syukur dan insyaAllah selamat semuanya nanti