Monday, October 3, 2011

Libas...

Ada ke dikalangan korang yang pegi menonton citer Libas nih?!! sekali tengok preview nya dah macam Shaolin Soccer pun ada cuma versi melayu ni guna sepak takraw. yang membuatkan ada jugak perasaan nak menonton tu sebab ada tag "Filem Aksi Komikal" so dah tentulah banyak tak logik dari logik ye dak...menarik tuh. cerita ni pun lawak je manjang dari mula cerita sampai akhir, haruslah ahkak bawak tisu siap2, nak kesat air mata punca gelak banyak.

So sharelah review korang yang dah menonton tu, best tak?!!!

4 comments:

azieazah said...

Rosyam Noor dah tukar rentak ke arah komedi lak.

Tunggu citer ni masuk Astro la kot.

Mimy Hamid said...

dah tengok ke korang ni...huhuh..astro first kot..

narumi sakura said...

huhuhu tak tengok lgi T^T

Ann Ishak said...

ala... ramai yang tunggu tayang dekat astro 1st, saya pun ikut samalah