Friday, October 7, 2011

Selepas 10 bulan...

Ermmmm tengah berfikir, ada apa2 perubahan ke lepas 10 bulan aku bergelar bini orang....?!!!


1. Aku masih suka lagilah tengok mamat2 hensen tanpa berkelip mata sambil dalam hati berkata "hensemnya mamat ni, naperlah aku tak jumpa ko dulu", hahaha gilo kejikan tapi di hati tetap yang comel tu terunggul tau.


2. Dari segi financial pulak memang takdelah banyak beza sebab mungkin dari bujang lagi aku ni memang suka menyimpan (ehececececeh...puji diri sendiri pulak ye), laki pun lebih kurang jugaklah. banyak expenses pergi kepada rumah dan keperluan harian sahaja + setiap weekend kami berdua banyak jugak pegi menjolikan diri bersama.


3. Tapi perubahan yang paling ketara aku rasa selama 10 bulan ni...biasalah dah best tido berteman dah ada bantal peluks ahakssss. maklumlah sebelum ni tido sensorang je. jadinya sekarang kalau sensorang tu, confirm tak boleh lelap punye T___T.


4. Dari segi fizikal ni memang ketaralah berubahannya. selepas berkahwin sampailah 10 bln sekarang ni, aku semakin mengecikkan badan. bukannya aku jaga badan ataupun kawal pemakanan tapi memang fizikal mengecik sudah. tapi terbalik pulak kepada laki ku, dia semakin besarrrrrrr bagaikan juara tapi aku tak kisah...asalkan dia suka masakan aku, makan dengan gelojohnya pun dah kira baik.


5. Tapi yang ni memang aku rasa beruntunglah bila berkahwin ni, sakit pening kita ni sentiasa ada orang jaga siang malam, boleh kata setiap masa di tatang bagai minyak yang penuh gitu. bukan senang weh kita nak dapatkan perhatian macam ni selain dari parent sendiri kan...sampai makan ubat bersuap.


p/s: yang tengah mencari tu, cari yang betul2 sesuai dengan korang ek. yang dah bercouple tu, bila lagiiii...best weh kawin nih ahakssss. yang memang dah kawin tu, bersama2lah kita mengekalkan kebahagian yang sedia ada kan, insyaAllah

8 comments:

farz zull said...

ahaha! tahniah yer kak, terasa ciss2, sabar2...tggu part no. 3. Ok, sila jangan gatai....hehehe

msredcheesecake said...

Bahagianya kawin...hhheee... Muga selalu ceria....

Mimy Hamid said...

tang ada bantal peluk tu best.hihihiihh...ai likee...lagi bumper maju ke depan tu...pehhh nyenyak tido ai

Ann Ishak said...

farz zull - apa lagi, cepat....

Ann Ishak said...

cheese cake merah - aminnnn untuk kamu jugak

Ann Ishak said...

mimy - erkkkk

Eri-chan said...

hadoiii...

aku akan amik lesen hidup bersama tahun depan, InsyaAllah.

no 5 tu paling baik punya alasan untuk menikah.

Ann Ishak said...

hahahah setujukkkk