Saturday, October 15, 2011

Teman tido yang baru

Semenjak sebulan ni aku dah mula berjinak2 dengan krim malam. friendly speaking, aku memang dari dulu tak suka sapu apa2 bahan dekat muka sebelum tido. muka tu memang mengering macam tu je tanpa ada apa2 pelembap atau pembaik pulihkan kulit dari mane2 product. dulu aku pernah cuba pakai satu product nilah tapi krim malam ni pulak kebanyakan ada meninggalkan kesan minyak yang menjadikan muka memancar percikan cahaya dan bila bangun pagi habislah segala rambut2 ni melekat dekat muka. adoiiiiiiii tu yang buat aku naik rimas lemas malas dan terus tak pakai dah apa2 krim malam lagi.

Tapi sekarang tidak lagi, aku dah mula jatuh hati pada Nutok Oxyfusion Supernatural Night Repair. aku begitu suka pulak dengan memakainya setiap malam, terus tabiat bertukar menjadi rajin membelek muka di malam hari dan memang sukalah dengan hasilnya.

Seperti yang korang tau, setiap product Nutox ni mengandungi bird nest collagen dan yang penting sekali adalah anti wrinkle dan Paraben Free yang begitu tak baik pada kulit. ahkak ni memang dah 3 series dek...takat garis2 penuaan tu memang adalah di hujung2 mata ni (baru sedar sebab terlebih belek muka). orang kata waktu macam ni memang wajib sangat kita menjaga dan memelihara kulit muka supaya sentiasa segar bugar. supernatural night repair ni begitu senang meresap ke kulit muka, kiranya lepas sapu tu beserta dengan urutan yang lembut dan meresap ke kulit muka tanpa meninggalkan kesan berminyak kepada kulit seolah2 kulit tak memakai apa2 bahan pun masa tu. wahhhhhhh bestnya, ahkak teruja dek.

Tapi yang pasti ahkak tak boleh jadi muda belia macam si Fazura tuh...si Fazura tu memang lawaaaaaa sampai kalau dia lalu depan ahkak ni, mau ahkak cair dekat situ je muahahahahaha tapi cukup membuatkan kulit ku kembali segar bugar.

4 comments:

Mimy Hamid said...

rajin nya mentepek memalam bute....ai kadang sedor kadang tak pastu tertido..

SYANI said...

Mahal tak Nutox ni?? Teringin nak try..

Ann Ishak said...

syani - taklah mahal sangat tapi taklah jugak murah

ceritera-chinta said...

salam akk nutox ni pakai ader rasa tegg tak kulit muka???die ader pek percubaan kan??