Saturday, November 26, 2011

3rd HoneyMoon - Chawrasta Bazaar

After makan cendol, we when to Chawrasta Bazaar the famous nutmeg...fresh and dried ones.

Dengarnya dekat sini jugak syurga jeruk, wah teruja teruslah nak terjahkan. aku kan tak pernah datang sini, apa lagi memborong jeruklah pulak untuk kawan2 dengan siblings ikut permintaan diorang jugak.

the jeruk's at Chowrasta Bazaar, ermmmm yummies. now i know why people always come here then

Banyak kedai2 yang menjual jeruk dekat sini, pilih je nak yang mane dan lagi murah2. kalau ikutkan hati ku ni, mau je tapau setiap jenis jeruk yang ada dekat situ tapi pikir2 balik sapa pulak yang nak makan kan...

3 comments:

farz zull said...

suka jeruk erk...yang mempelam punya sedapp..;)

btw, jom sama2 meriahkan contest pertama saya...peraduan foto memukau..;)

La dOLcE mEa_nAtt said...

kak sebenarnye ade 1 lagi jeruk murah dan banyak...kat kilang jeruk area relau....akk x ckp aritu uhuuh akk siap leh rasa lagi

Eri-chan said...

uhh miss the place so much..