Thursday, November 17, 2011

3rd HoneyMoon - Flamingo sekelilingnya

Menarik kawasan sekeliling hotel ni, tu yang aku jarang sangat keluar hotel. masa lebih banyak dihabiskan sekeliling ni saja.

bukan view dari hadapan tapi dari sisi tepi menghadap laut

aku berkenan sangat dengan pokok tumpang tu...eh lawa kan kalau ada taman dekat rumah sendiri macam ni

tu yang membuatkan kami tertarik untuk stay di sini lebih lama lagi

kolam ikan koi

laluan untuk ke pantai...memang tempat kegemaran Faizal

ni yang aku kurang pasti...apa kena mengena burung kakak tua dengan flamingo

6 comments:

[PCL] said...

mak aii!! bestnya sesekali menginap kat hotel....nyaman jer suasananya kan!

kakatua tu bole ckp kot..agaknya lah...heeee.

Kathy Tuah said...

wah..bestnya!

Mimy Hamid said...

cantekkk...mmg lawa..

Eri-chan said...

ko ada cakap hi tak kat parrot tu?

Ann Ishak said...

PCL - tahlah...senyap je rasanya hihihi

Kathy Tuah - memang best dear

Ann Ishak said...

Mimy Hamid - yup dear

Eri-chan - aku siap bagi salam wak, ta jawab pung hahahah